Elin - skriva fult?

Ja för första gången har jag något seriöst att skriva tror jag? måste bara få ut det sen ska jag berätta om min nya idé.

Ja det var så att jag skriver ju lönerapporter till mitt jobb och idag råkade min mamma se dem. Så då fick jag en utskällning för jag skrev fult? Ja klart jag också förstår att man inte kan skriva hur som helst på ett sånt det ska ju gå läsa. Mitt gick läsa.. men tydligen inte nog mycket för min mamma , så jag fick skriva om dem. Sen fick jag en utskällning om att min arbetsgivare borde inte ge mig lön på en månad och ha som förklaring att jag skrev för fult så de inte såg va de stod.
Men efter 3 år på samma jobb och mina lönerapporter ser likadana ut bara det att jag byter ut datumet, det är samma tid samma dagar osv.. så klart jag var mer nogrann till en början och jag erkänner det har blivit slarvigare, men inte så slarvigt så man inte ser?
Tydligen så ska arbetsgivaren, även min granne sagt någongång att det var svårt att läsa vad jag skrev till min mamma...tycker det inte är konstigt att han inte sa det till mig eller att jag fick höra det tidigare, utan det var nu jag fick höra det.
Jag är inte så dum som mina föräldrar tror, och snart kommer pappa hem då blire väl utskällning nummer två.

Så därför ska jag göra det jag lärt mig, bara hålla med , nicka , ta emot , vara tacksam och inte alls säga vad jag tycker. För gör jag det så är det ju heltklart fel. Därför jag kanske blivit som jag blivit?



MEN NU TILL DET JAG TÄNKTE SKRIVA OM



Jag kom på att jag ska ändra lite i uppbyggnaden av bloggen , jag ska lägga till en flik med en dropdown meny där det ska finnas olika betyg på ja tex öl,cider,likörer,spriter,alkoläsk ja ni förstår olika betyg från 1-5 så då kan man också få en uppfattning av vad vi rekommenderar och tycker är gott, självklart förstår jag ju att alla inte tycker som just jag och Åke, men man kan iaf få in ett annat perspektiv på olika sorter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0