HEJ HEJ BLOGGEN I JULETID!!

Efter ett extremt långt uppehåll! Så är vi nu tillbaka!! 


Det är inte så vi slutat festa eller tappat intresset om någon tror det! 
Bara det att vi haft ...bloggtorka?:O

Men nog har vi festat å vi har groggat! 
Tyvärr är jag dålig på bilder.. borde kanske skaffa mig en kamera som jag alltid har med? 

Aja till senaste festen då, som var Axxas avskedsfest som gick vägen den 11/12! 
Då hade jag, Sara å Jenny fått en riktigt bra idé om att göra en bål!
Vi ville ha den fruktig och väldigt god så. Vi pratade ihop oss och fick fram vad vi alla tyckte om.
SÅ då kom jag på receptet! 

Så här ser den ut: 

1 del Absolut mango
2 del Passoã
Touch av Tranbärsjuice
Frystabär (hallon, björnbär, blåbär hade vi)
Fyll upp med Fruktsoda
Is
Blanda det så starkt som man vill ha. Blev riktigt gott och väldigt fruktigt eftersom spriten ger av sig mkt smak av mango och Passoã är ju en likör med smak av passionsfrukt. Tranbärsjuicen är där för att ta bort lite ur eftersmaken som stack till lite!
Och kom ihåg ju kallare det är ju godare är det!


Snart är det jul! GOD JUL PÅ ER!

Men med julen innebär ju mkt festande också :] lr?

Jo annandagen blir det festande! 
Då står tequila på listan tror jag? :O (sen när började jag gilla de? jo när jag kom på man behöver inte ta 6or hela tiden! )
Sen så tror jag ... P2or ser lockande ut? :O eller någon med mer fantasi där ute som har tips?:O
Sen blir det ju nyårs!! 
Då måste man ju dricka lite finare ? eller.. nee skumpa är inte min grej.. 
Så då lär det bli några alkoläskar : Aquatini är ju grymt gott! även Xider gillar jag!
Sen lär jag gå på några fina groggar också! 
Ingen öl absolut ingen öl för det är jag less på! 

SKa komma på några fina recept å återkomma!


Även Åke min vän groggproffest har lovat att lägga in något om hans planer på dricka!

Här kommer även två fina bilder som Jowsie tog på Axxasavskedsfest

HOHHOHOHOHOHO GOD GUL PÅ ER!

//Elin!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0