See the titie klitie hootie boogie woogie girl

Jaadå, i helgen äre VOLBEAT! På fredag dirr efter jobbet fyller jag bilen med massa fint folk och rejsar upp till Luleå för partym0de hos Per!:D Fredag blir mest chill och stuk och på lördag?. VOLBEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATYAHAHAHAHHAHAHAÄRJAGTAGGAD?GISSASJÄLV!

Sen hoppas jag på massor med Caps då vi är uppe i Luleå för det är skadat kul:) och som Elin sa, 10p till den som gissar vad jag gör med en vanlijvodka, Blandar jag med Sourz Apple och fruktsoda för att få en p2? Eller byter jag ut Sourzen mot De Kuyper Sour Rhubarb för att få en "rabarberp2" eller ska jag blanda den med Kaffe och Kahlua?. Typ alla tre:>

Ses vi på volbeat då? Kthxbye / Mister.Å

Kommentarer
Postat av: anonym

HÄR HÄNDER DET INTE MYCKET LÄNGRE!!!!! :(

2010-11-29 @ 18:48:21
Postat av: Axxa

dags att styra upp det här elin och åke! vad kan man göra med en absolut mango? :D

2010-11-30 @ 19:29:45
URL: http://ingridalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0