Styr upp detta nu!

Ja nu var det ett tag sen någon av oss skrev nu skriver jag Elin!

I helgen ska jag och Åke fara till Luleå för att träffa Per och Camilla och även se

VOLBEAAAAT!

<3<3<3<3

Ja det kommer bli fettnajs! Idag införskaffades drickan, Åke köpte en Absolut Vanillia, tio poäng till den som klurar ut vad han ska dricka ;) Per hade beställt en Absolut Kurant, som är förjävligt god alltså blev lite avisfaktiskt. Camilla kör på en Absolut Citron som jag aldrig smakat därför måste jag nog ta och göra det! Jag är så tråkig och less på mycket nu, ville inte ha öl, ville inte ha cider, ville inte ha min vanlijvodka som står i hyllan... gissa vad jag då köper?!?! :O Tror min kära Jenny hett in något virus i mig så jag köpte en Untouched box... ja rosé vin! Fanta och Rosé BLIRE! men jag som inte tycker det var fyskam ska nog kunna ha roligt på det också! Ganska mycket för pengarna säger jag ju.

Ska förhoppningsvis kunna ta några fina bilder från fredagen då vi ska festa och gå på Stuk> deras studentbar. Sen Lördagen då vi ska på VOOOLBEAT!

Denna helg kommer bli legendarisk! Synd bara att älskis inte kan följa med för hon ska flytta in i sin lägenhet! som också är toppen för den delen men synd att det blev samma helg. Men vi får peppa för den 22:a också då äre ju fest hos Jowsie i Norrlångträsk!

'
En bild från förra gången i luleå då vi körde Caps! Det lär ju bli av denna helg också!


Över och Ut//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0