Elin - skamligt förslag

Jag glömde ju att berätta en otroligt rolig grej som hände i lördagsnatt just innan all drama.
Det var en kille som kom fram till mig och jag ba kollade på honom han tog tag runt om mig och frågade medan han kollade mig djupt in i ögonen "vill du följa mig hem ikväll?" jag höll på dö av skratt och förklarade för honom att han var väldigt snäll och väldigt fräsh faktist, men tyvärr inte min smak. det var as roligt!!! nu vet ni de!





Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano
All I know is
I love you too much
To walk away though

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha! Awesome!

2010-09-06 @ 14:05:33
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0